Zmiana języka na Angielski

Cennik przykładowych usług

W zależności od ilości dokumentów i złożoności obsługi księgowej ceny kształtują się następująco:

  • pełna księgowość od 500,00 zł miesięcznie,
  • książka przychodów i rozchodów od 200,00 zł miesięcznie,
  • ryczałt ewidencjonowany od 100,00 zł miesięcznie,
  • obsługa kadrowo-płacowa – 30,00 zł od osoby miesięcznie.

Oferta

Oferta firmy IMPACT jest dostosowana do potrzeb klientów prowadzących działalność gospodarczą. Została stworzona w oparciu o lata doświadczeń zdobytych w zawodzie księgowego. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z propozycjami świadczonych przez nas usług.

KSIĘGI HANDLOWE

  • weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów,
  • prowadzenie księgi głównej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie planów amortyzacji,
  • dokonywanie odpisów amortyzacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży dla potrzeb VAT,
  • sporządzanie deklaracji VAT,
  • prowadzenie ewidencji księgowej wynagrodzeń,
  • sporządzanie deklaracji CIT,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych.

KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • prowadzenie zapisów i sporządzanie comiesięcznych wydruków z księgi podatkowej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie planów amortyzacji,
  • dokonywanie odpisów amortyzacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów,
  • prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
  • sporządzanie deklaracji VAT,
  • rozliczenia roczne właścicieli,
  • załatwianie spraw związanych z wnioskami o niezaleganiu.

KADRY I PŁACE

  • prowadzenie akt osobowych,
  • prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji  pracowniczych,
  • sporządzanie listy płac,
  • przygotowywanie przelewów wynagrodzeń,
  • obsługa umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie deklaracji PIT związanych z zatrudnieniem pracowników,
  • sporządzanie deklaracji ZUS,
  • przygotowywanie płatności budżetowych w związku z zatrudnieniem,
  • załatwianie spraw związanych z wnioskami o niezaleganiu. 

INNE

  • posługujemy się oprogramowaniem Optima firmy COMARCH oraz oprogramowaniem firmy RAKS Sp. z o. o.,
  • na życzenie klienta odbieramy dokumenty z siedziby firmy.